В умовах сучасного виховного процесу особливе місце посідають завдання формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, патріотизму, національної самовідданості, правосвідомості, політичної культури та культури міжетнічних стосунків.

Розвиток системи освіти вимагає від педагогів впровадження нових методів навчання і виховання дітей. Налаштовані на творчість педагоги створюють у школі всі умови для розвитку й реалізації особистісного потенціалу обдарованої дитини, свідомого залучення її до системи вироблених людством цінностей.
Завдання класних керівників, керівників гуртків – зберегти, збагатити, а також розвинути обдарування дитини. У школі ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їхніх освітніх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків впливає на інтереси і здібності дитини, а також на формування творчої, конкурентоспроможної особистості.
У школі діє вокальний гурток, який приваблює, перш за все, талантом його керівника Самігулліної Л. Г. Саме керівник включає дітей у власну систему цінностей, насичує педагогічний процес творчою діяльністю, що має велике духовне і соціальне значення. Години репетицій і спілкування стають для обдарованої дитини місцем комфорту. Саме тут у дитини розвивається талант, її інтереси і навички. ЇЇ вихованці беруть участь у різних вокальних конкурсах районного та обласного масштабів.
Для фізично розвинених дітей у школі організовано спортивні гуртки. Тут в кожній дитині розвивається самостійність, прагнення до досягнення мети, проявляється цілеспрямованість, воля, характер.
Крім того тут діє ще 11 гуртків за інтересами.

Для обдарованих дітей організовуються різні конкурсні програми та свята. Наприклад, конкурс на краще художнє читання віршів, конкурс дитячого малюнка, квіткових композицій, свято Осені, "Тато, мама, я - спортивна сім’я", «Міс Чарівність», «Діловий костюм учня» тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 1903