У шкільному віці в середньому налічується 3-5 % обдарованих дітей, і вони, як правило, позбавлені необхідної підтримки. Тому необхідно створювати умови для розвитку здібностей учнів і виявлення обдарованості.
Одним із шляхів розвитку творчих здібностей учнів є оптимізація використання варіативної частини навчального плану.
Для початку ми визначили основні завдання:
  • створити максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального й фізичного розвитку здібних дітей;
  • розробити й поетапно впровадити новий зміст освіти, прогресивні технології навчання та виховання учнів;
  • створити умови для розвитку здібностей учнів та їхньої адаптації в соціумі.
Наприклад, у математичному класі ми розподілили години не тільки на математику, а й на фізику.
У класах із профільним вивченням історії навчальним планом передбачено збільшення годин на вивчення історії, а також курс за вибором – інформаційний працівник.
Це може дати результати й не буде перевантаженням, тому що це цікаво учням і співзвучно з пріоритетними для них напрямками навчання.
Однак усвідомлений вибір профілю може відбуватися не раніше 10 класу. Як же розподілити шкільний компонент у 5-8 класах? Ми ввели курси, спецкурси за вибором, факультативи, які викликають інтерес учнів та їхніх батьків. Це, як правило, інформатика, математика, українська мова. Введено такі факультативи «Модуль числа», «Комунікативно-функціональний синтаксис української мови», «Мова як генетичний код народу».
На них учні вчаться мислити, міркувати, висловлювати свою точку зору і благотворно впливають на підвищення загального інтелектуального рівня учнів. У науці постійно точаться дискусії: чи можна навчити творчості? Не наполягаючи на тому, що можна навчити, ґрунтуючись на своєму інноваційному пошуку й накопиченому досвіді, можна сказати, що творчості можна і треба навчати.
Вирішуючи цю проблему, ми усвідомили необхідність створення структури, яка б працювала у рамках програми пошуку, добору, підтримки та розвитку обдарованих дітей.

Структура роботи з обдарованими

/Files/images/nova1/1.jpg

Банк
даних обдарованих та здібних дітей
Сахновщинської гімназії
2016/2017 навчальний рік

План роботи
Сахновщинської гімназії
з обдарованими учнями
на 2016/2017 навчальний рік

Відомості
про переможців І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад
із навчальних предметів
у Сахновщинській гімназії 2016/2017н.р.

Відомості про переможців ІІ (районного) етапу Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів у Сахновщинській гімназії 2016/2017н.р
Кiлькiсть переглядiв: 1124

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.