Протягом кожного навчального року педагогічний та учнівський колектив гімназії наполегливо працює, прагнучи подолати вершину майстерності як педагогічної так і учнівської. Крок за кроком ми разом впевнено долаємо сходинки на шляху до цієї вершини. Традиційно 1 вересня починається нова сторінка шкільного життя, яка зветься навчальний рік. Але кожна ця сторінка цікава, неповторна, незабутня і пам’ятна для кожного небайдужого члена нашого колективу. Про те, чим живе гімназія ви можете прочитати у оновленій візитці.


Структура навчального року:

Початок навчального року - 01.09.2016

Канікули:
24.10.2016 - 30.10.2016 - осінні
26.12.2016 - 10.01.2017 - зимові
27.03.2017 - 02.04.2017 - весняні

Термін завершення навчальних занять: 26.05.2017


/Files/images/nova1/са.gif

Розклад дзвінків:

1 клас 2-4 класи 5-11 класи
1 урок 08.00 - 08.35 08.00 - 08.4008.00 - 08.45
2 урок 08.45 - 09.20 08.55 - 09.3508.55 - 09.40
3 урок 10.10 - 10.45 10.00 - 10.40 10.00 - 10.45
4 урок 10.55 - 11.30 11.00 - 11.40 11.00 - 11.45
5 урок 11.40 - 12.15 11.55 - 12.35 11.55 - 12.40
6 урок 12.50 - 13.35
7 урок 13.45 - 14.30

Робочий навчальний план на 2016/2017 н.р.


Річний план роботи гімназії на 2016/2017 н.р.


Мережа гімназії на 2016/2017 н.р.


Розклад уроків на 2016/2017 н.р.


Розклад факультативів на 2016/2017 н.р.


Гімназія бере на себе зобов’язання забезпечити втілення в життя "моделі випускника", яка передбачає:

На інтелектуальному рівні:

Отримання глибоких, міцних, систематизованих універсальних знань як бази для спеціалізації й поглибленого вивчення ряду предметів; при цьому передбачено формування "навчальної культури" (формування навчальних умінь - роботи з різними видами та джерелами інформації, критичний аналіз інформації, її синтез та структурування з метою систематизації та узагальнення для отримання нових знань; оформлення та представлення отриманих результатів на рівні, який забезпечує оволодіння навчальною програмою у вищій школі). Досягнутий інтелектуальний рівень має забезпечити складання державної підсумкової атестації (незалежного оцінювання) на рівні 70-90% та умови для вступу до вищого навчального закладу або за угодою, або за вільним вибором випускника.

На соціокультурному рівні:

Отримання соціально-психологічних знань та формування на їхній основі навичок як індивідуальної діяльності, так і роботи в групі, здатність виконання різних групових ролей як основи адаптації та творчої діяльності в соціумі. Здатність на основі самопізнання самовизначатися та досягати самореалізації в суспільно бажаних формах діяльності за умови збереження та розвитку своєї особистості.

На загальнокультурному рівні:

Формування основ інтелігентності через оволодіння культурними надбаннями людства в різних сферах як основи для розуміння мистецтва та формування загально екологічного підходу до довкілля.

Виховні цілі:

  • Виховання національної самосвідомості, вивчення та примноження традицій українського народу.
  • Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування та їхній вплив на формування в учнів свідомої дисципліни, правової культури.
  • Виховання в учнів доброти і милосердя, любові до батька та матері. Запобігання егоїзму у дітей.
  • Розвиток ініціативи і творчої активності учнів, відповідальності за доручену справу.
  • Виховання в учнів кращих моральних рис на основі загальнолюдських цінностей засобами народної педагогіки.
  • Виховання свідомої дисципліни, культури поведінки, дружніх стосунків між учнями класу.
  • Розвиток потреби в здоровому способі життя.
  • Виховання культури поведінки та культури спілкування у дітей.
  • Виховання активної громадянської позиції та національної самосвідомості.
  • Виховання особистісних рис громадянина України.
  • Розвиток духовності гімназистів, їхньої громадянської зрілості, моральних рис.
  • Організація саморозвитку особистості.

Цілі розвитку учнів:

Розумовий розвиток учнів (розвиток логічного мислення та інтуїції, духовної культури як особливого аспекту культури мислення).
Вироблення вмінь самоосвіти (пізнавальної самостійності, пізнавального інтересу, потреби в самоосвіті, саморегуляції, вироблення прийомів діяльності, творчості, ініціативи та ін.)
Кiлькiсть переглядiв: 2851

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.